Sider

torsdag 19. januar 2012

Avisintervju

Heisan. Da var det plutselig torsdag igjen. Tro hvor denne uken ble av hen? Snart helg igjen jo.
På formiddagen i går tok jeg meg en tur ned til fergekaia på Stangnes for å se om jeg fikk et glimt av sola. Det skulle bli en spesiell fototur.
Da jeg kom dit stod det en annen fotograf der som lurte på omo jeg var hobbyfotograf. Ja svarte jeg og lurte på om han va det samme. Men nei svarte han, han var fra en av byens to aviser, nemlig Hålogaland Avis som nettopp er startet opp. Pratet litt med mannen og fotograferte litt etterpå. Da jeg skulle gå til bilen igjen så kom han bort å lurte på om han kunne få ta bilde av meg når jeg fotograferte. Det syns jeg jo selvsagt var koselig det, ikke hver dag man får være med i avisa. Som sagt så gjort, samt et kort intervju med noen få ord. Så nå venter denne dama spent på morgendagens avis :-)
Legger ved noen bilder fra gårdagen. Sola kom dessverre ikke helt opp. Men jeg hadde likevel en helt topp fototur.



5 kommentarer:

  1. Så morsomt! Gratulere :)

    Og nydelige bilder :)

    SvarSlett
  2. Nydeligere bilder Punky. Så utrulig spennende.
    Trur jeg må ta turen på besøk i morra etter jobb så jeg kan få se bilde og lese intervjuet :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Dessverre kom jeg ikke i avisa i dag som jeg trodde. Får se om det kommer noe i neste uke da...

      Slett
    2. Men dere. I dag kom jeg endelig i avisen :-) Artig!

      Slett
    3. Men dere. I dag kom jeg endelig i avisen :-) Artig!

      Slett