Sider

tirsdag 10. januar 2012

Mitt første blogginnlegg

God aften til dere alle der ute og velkommen til min blogg.
Denne bloggen kommer nok til å inneholde litt av hvert.
Liker veldig godt å fotografere så det vil nok komme litt bilder her.
Eksperimentere med mat og prøve ut litt nye oppskrifter er noe jeg elsker.
Hele året, sommer som vinter er jeg ute i det fri på en eller annen måte.
Sist men ikke minst så har jeg som regel et eller annet håndarbeid i hendene når jeg sitter hjemme. Strikker eller hekler, alltid noe nytt på mine pinner.
Derfor vil det bli å komme et album her med salg av hjemmelagde varer.

2 kommentarer:

  1. Velkommen til blogg verden vennen
    Dette kommer sikkert til å bli kjempe bra :)

    SvarSlett
  2. Så bra, å blogge er kult. Del med deg som det så fint heter. Lykke til med bloggingen.
    Et tips til deg er at du gir folk mulighet å kommentere med navn og "hjemmeside adresse"

    SvarSlett